DWG viert 4 jarig bestaan met sneak preview nieuwe huisstijl!

DWG bestaat sinds 1 april 2018 4 jaar! Na 4 jaar keihard werken zijn we inmiddels vertienvoudigd en qua diensten ook flink in de breedte gegroeid. Door deze groei en de daarbij horende nieuwe mogelijkheden waren we als bedrijf toe aan een nieuwe koers die past bij het huidige bedrijf. Het afgelopen jaar is hard gewerkt aan het bijschaven van onze visie, missie en strategie en op basis daarvan is een nieuwe huisstijl ontwikkeld. Onze nieuwe visie en missie zijn daarbij samengevat in onze nieuwe tagline ‘Ahead of tomorrow’s challenges’ wat vanaf dit jaar zowel intern als extern ons permanente doel gaat zijn.

Later in 2018 wordt dit officieel gelanceerd, op alle kanalen uitgerold en gaan we jullie middels de social media kanalen meenemen op onze reis om ‘Ahead of tomorrow’s challenges’ te zijn. Dit zijn we op dit moment aan het vormgeven dus dat laat nog even op zich wachten maar ter ere van het 4 jarig bestaan hierbij een ‘sneak preview’ van ons nieuwe logo en tagline! Het nieuwe logo zorgt voor een meer unieke uitstraling maar verloochend onze afkomst niet. De rondingen zijn toegevoegd doordat wij geloven in cirkels van samenwerking in plaats van verbonden hiërarchische punten. DWG wil met de nieuwe tagline benadrukken dat wij blijvend innoveren om zo onze klanten te kunnen voorzien van passende oplossingen voor hun toekomstige uitdagingen en onze medewerkers tevreden te houden.

Uiteraard werd het 4 jarig bestaan ook intern gevierd zoals dat gaat op een verjaardag met een heerlijke taart! Wat ons betreft op naar ons eerste lustrum in 2019!